نبض سنج

راهنما

برو به نبض سنج

ایمیل و پیامک دعوت به نظرسنجی

همزمان با آغاز فرآیند نظرسنجی، تمام کارمندان باید توسط منابع انسانی لینک شرکت در آن را دریافت کنند. این لینک را می‌توانید از طریق ایمیل، پیامک یا هر دو، در اختیار کارمندان خود قرار دهید. در ادامه چند نمونه ایمیل و پیامک پیشنهادی توسط کندو و نکات مهمی که باید در آن‌ها ذکر شود را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

نکات مهم درباره ایمیل و پیامک دعوت به نظرسنجی

برای دعوت کارمندان به نظرسنجی، باید ایمیل یا پیامک حاوی لینک شرکت در آن را برای تمام کارمندان ارسال کنید. در ایمیل یا پیامکی که ارسال می‌کنید، ذکر چند نکته ضروری است:

  • به ناشناس بودن نظرسنجی اشاره کنید. تاکید بر محرمانه بودن پاسخ‌ها در تمام مراحل اجرای نظرسنجی برای جلب اعتماد کارمندان ضروری است. در این صفحه می‌توانید درباره راه‌های تاکید بر ناشناس بودن نظرسنجی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • مدت زمان مورد نیاز برای شرکت در نظرسنجی را ذکر کنید.
  • به تعداد سوالات نظرسنجی اشاره کنید.

ایمیل دعوت به نظرسنجی

در ادامه چند نمونه ایمیل پیشنهادی توسط کندو را با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید از آن‌ها برای دعوت کارمندان خود به شرکت در نظرسنجی استفاده کنید. معمولا ایمیل دعوت به نظرسنجی توسط یکی از کارمندان بخش منابع انسانی برای همه کارمندان سازمان ارسال می‌شود.

نمونه ۱

با سلام

با کمک این لینک می‌توانید در نظرسنجی سازمانی [نام سازمان] که پیش‌تر درباره آن اطلاع‌رسانی کردیم، شرکت کنید: [لینک نظرسنجی]

پیشنهاد می‌کنیم که حتما در این نظرسنجی شرکت کنید. هدف ما جمع‌آوری اطلاعات کافی درباره تجربه کار در [نام سازمان] است. این نظرسنجی به صورت کاملا مستقل و ناشناس توسط پلتفرم کندو برگزار می‌شود و سازمان ما به پاسخ‌های افراد به صورت جداگانه دسترسی ندارد. در این صفحه می‌توانید درباره سیاست‌های ناشناس بودن نظرسنجی‌های کندو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این نظرسنجی حاوی [تعداد سوالات] سوال است که می‌توانید در مدت زمان [زمان مورد نیاز برای شرکت در نظرسنجی]‌ دقیقه به آن‌ها پاسخ دهید. تا تاریخ [تاریخ پایان نظرسنجی] برای شرکت در این نظرسنجی فرصت خواهید داشت.

این نظرسنجی به ما کمک می‌کند بدانیم فرهنگ [نام سازمان] تا چه میزان در رشد و شکوفایی افراد با استعدادها و پس‌زمینه‌های مختلف، موثر است. پس از اتمام نظرسنجی نتایج آن با شما به اشتراک گذاشته می‌شوند و اقدامات لازم برای حل مشکلات احتمالی انجام خواهند شد.

[لینک]

[نام کارمند منابع انسانی]

نمونه ۲

[نام کارمند] عزیز

از اینکه برای پاسخ دادن به نظرسنجی [نام نظرسنجی] وقت می‌گذارید،‌ از شما سپاسگزاریم. این نظرسنجی شامل [تعداد سوالات] سوال است که [مدت زمان مورد نیاز] دقیقه از وقت شما را می‌گیرند. به یاد داشته باشید که نظرات شما در این نظرسنجی ناشناس خواهند بود. بنابراین، لطفا هنگام پاسخ دادن به سوالات صادق باشید تا ما از تجربه واقعی شما نسبت به کار کردن در [نام سازمان] مطلع شویم. 

تا [تاریخ] برای شرکت در این نظرسنجی فرصت خواهید داشت.

[لینک]

[نام کارمند منابع انسانی]

نمونه ۳

همکار عزیز

شما به شرکت در نظرسنجی سازمانی [نام سازمان] دعوت شده‌اید. نظر شما اهمیت زیادی دارد و به ما در بهبود شرایط کاری در [نام سازمان] کمک خواهد کرد. این نظرسنجی به صورت مستقل توسط پلتفرم کندو برگزار می‌شود و کاملا ناشناس خواهد بود. اینجا می‌توانید بیشتر درباره سیاست‌های کندو درباره ناشناس بودن نظرسنجی مطالعه کنید.

شرکت در این نظرسنجی که حاوی [تعداد سوالات] سوال است، به حدود [مدت زمان مورد نیاز] دقیقه زمان نیاز دارد. با کمک لینک زیر می‌توانید در این نظرسنجی شرکت کنید. از اینکه برای رشد و بهبود [نام سازمان] وقت می‌گذارید، سپاسگزاریم.

[لینک]

[نام کارمند منابع انسانی]

نمونه ۴

[نام کارمند] عزیز

همکاری با افراد با استعداد و متخصصی مانند شما، باعث افتخار [نام سازمان] است. شما می‌توانید در رشد و پیشرفت سازمان نقش مهمی ایفا کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در نظرسنجی سازمانی ما شرکت کرده و نظراتتان را با ما در میان بگذارید. لازم به یادآوری است که این نظرسنجی توسط پلتفرم کندو برگزار می‌شود و کاملا ناشناس است.

برای شرکت در نظرسنجی به [مدت زمان] دقیقه زمان نیاز دارید. تا تاریخ [تاریخ پایان نظرسنجی] فرصت دارید تا در آن شرکت کنید. فراموش نکنید که در پاسخ به سوالات صادق و صریح باشید.

لینک شرکت در نظرسنجی: [لینک]

با تشکر

[نام کارمند منابع انسانی]

نمونه ۵

همکار عزیز

ما در تیم منابع انسانی می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم شما از کار کردن در [نام سازمان] احساس رضایت خاطر دارید. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم یک نظرسنجی ناشناس برگزار کرده و نظر کارمندان را نسبت به مسائل مختلف جویا شویم. این نظرسنجی با کمک پلتفرم کندو برگزار می‌شود و ما به صورت مستقیم به هویت افراد و پاسخ‌های آن‌ها دسترسی نخواهیم داشت.

نظرسنجی از [تعداد سوالات] سوال تشکیل شده و شرکت در آن حدود [مدت زمان] دقیقه از وقت شما را می‌گیرد. تا تاریخ [تاریخ پایان نظرسنجی]‌ فرصت دارید تا در آن شرکت کنید. برای ورود به صفحه نظرسنجی و پاسخ به سوالات، روی لینک زیر کلیک کنید:

[لینک]

نظرات شما برای [نام سازمان] ارزشمند هستند. با کمک این نظرات، می‌توانیم به مشکلات و مسائلی که در سازمان وجود دارند، رسیدگی کنیم و شرایط را بهبود ببخشیم. از اینکه در نظرسنجی شرکت می‌کنید، سپاسگزاریم.

[نام کارمند منابع انسانی]

پیامک دعوت به نظرسنجی

علاوه بر ایمیل، می‌توانید از طریق پیامک نیز کارمندان سازمان را به شرکت در نظرسنجی دعوت کنید. در ادامه ۵ نمونه پیامک پیشنهادی کندو برای ارسال لینک دعوت نظرسنجی به کارمندان را مشاهده می‌کنید. 

نمونه ۱

[نام کارمند] عزیز

ما در [نام سازمان] تلاش می‌کنیم محیط کاری خوبی برای شما ایجاد کنیم. با شرکت در نظرسنجی زیر که [مدت زمان مورد نیاز] دقیقه طول می‌کشد، نظرتان را به صورت ناشناس اعلام کنید. از اینکه برای بهتر شدن [نام سازمان] وقت می‌گذارید، سپاسگزاریم.

[لینک]

نمونه ۲

[نام کارمند] عزیز

نظر شما برای [نام سازمان] مهم است! لطفا در نظرسنجی زیر شرکت کنید و نظرتان را راجع به کار کردن در [نام سازمان] به اشتراک بگذارید. این نظرسنجی ناشناس است و از [تعداد سوالات] سوال تشکیل شده. پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

[لینک]

نمونه ۳

[نام کارمند] عزیز

با شرکت در نظرسنجی زیر می‌توانید نقشی در رشد و بهبود [نام سازمان] داشته باشید. این نظرسنجی ناشناس بوده و تنها [مدت زمان] دقیقه از وقت شما را می‌گیرد. از همکاری شما سپاسگزاریم.

[لینک]

 نمونه ۴

سلام [نام کارمند] عزیز

ما در [نام سازمان] همواره به دنبال بهبود شرایط هستیم و نظر شما در این مسیر بسیار ارزشمند است. لطفا در نظرسنجی ناشناس زیر که از [تعداد سوالات] سوال تشکیل شده، شرکت کنید.

[لینک]

 نمونه ۵

[نام کارمند] عزیز

ما در [نام سازمان] قصد داریم با کمک نظرات شما، شرایط سازمان را بهتر کنیم. خوشحال می‌شویم در نظرسنجی زیر شرکت کنید.

[لینک]

جمع‌بندی

در این بخش چندین نمونه ایمیل و پیامک با شما به اشتراک گذاشتیم که می‌توانید از آن‌ها برای اطلاع‌رسانی و دعوت کارمندان به نظرسنجی استفاده کنید. نمونه‌هایی که در این صفحه می‌بینید، صرفا پیشنهاد کندو هستند و شما می‌توانید با توجه به فرهنگ سازمان خود، متن‌های پیشنهادی را تغییر بدهید. مدت کوتاهی پس از اینکه لینک دعوت را برای کارمندان ارسال کردید، باید شرکت در نظرسنجی را به آن‌ها یادآوری کنید. در این صفحه می‌توانید درباره ایمیل‌های یادآور و جزئيات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آموزش‌های مرتبط