استفاده از کارت های امتیازی سفارشی سازی شده برای ارزیابی کارجویان

هر کارت امتیازی شامل شاخص‌هایی است که برای ارزیابی دقیق تر یک کارجو برای یک موقعیت شغلی بایستی مورد ارزیابی قرار گیرند. شما می‌توانید برای هر یک از ارزیابی تعریف شده در مراحل استخدام، یک کارت امتیازی تعریف و یا از کارت های ارزیابی که قبلا تعریف کرده اید یک مورد را انتخاب کنید.

افزودن کارت امتیازی ۱

برای این منظور در پنجره مربوط به افزودن ارزیابی، روی دکمه افزودن کارت امتیازی کلیک کنید.

افزودن کارت امتیازی ۲

سپس عنوان کارت و شاخص های مدنظرتان را انتخاب کنید و کارت امتیازی مزبور را ذخیره‌کنید.

افزودن کارت امتیازی ۳

بعد از انتشار شغل و دریافت رزومه ها، کارشناسان استخدام برای ارزیابی کارجویانی که وارد مرحله استخدام شده اند، از کارت امتیازی تعریف شده آن مرحله استفاده می نمایند.

افزودن کارت امتیازی۴

Powered by BetterDocs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *